tisdag 19 juni 2012

Dags för semester

Så var det då äntligen dags för att få ge sig av på den här sommarens förhoppningsvis första semesterresa. Jag hoppas ju innerligt på att det blir en resa av även i augusti då jag har ytterligare två veckor semester. Men nu står väskorna nästan klarpackade och jag börjar känna mig redo. Dock är det ingen solsemester jag ska på, så det där med att ta med sig sysselsättning i form av böcker är det inget större behov utav. Med följer endast en pocketbok, Metro 2033 och en sodouko-tidning, det borde ju ändå räcka för 2x2 timmars flygresa.

Så liksom jag nu tar en veckas uppehåll här ifrån er och bloggen, så blir det även en veckas uppehåll från läsandet. Men, jag kommer tillbaka, laddad med nya krafter och nya idéer i nästa vecka!

Nu är det njutning som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar