fredag 23 mars 2012

Spontanenkät

Efter att Dark Places publicerat en snabbenkät så här på fredagen är inte jag heller sen att hänga på:

JUST NU...

...läser jag: From dead to worse av Charlaine Harris, åttonde boken i Sookie Stackhouse Novels.

...väntar jag: på egentligen ingenting speciellt. Väntar in våren, väntar in inspiration på att få mer skrivet på uppsatsen som jag ska lämna in utkast på på måndag, nästa säsong av True Blood, väntar på helgen, väntar på att få komma hem och träffa sambon.

...lyssnar jag på: Livet De Luxe av Jens Lapidus varvat med lite blandad musik från Spotify.

...tittar jag på: Desperate housewives och Once upon a time... varvat med Big Bang Theory och How I met your mother. Jag vill ju så gärna få veta vem det är Barney kommer gifta sig med ju...

...är jag nyfiken på: Hungerspelen som jag köpte förra helgen. Frågan är bara när jag ska ha tid att ta mig an den tegelstenen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar