onsdag 16 oktober 2013

För många böcker, för lite tid...

Som om det inte vore nog med att jag sitter med sluttampen av min master-uppsats i litteraturvetenskap, så närmar sig också helgens SF-konvent Fantastika där jag till råga på allt ska hålla i två programpunkter (mer om det i ett senaste inlägg), en drös med lånade böcker som står uppradade ovanpå bokhyllan och så självklart alla de där böckerna man så gärna vill läsa just NU, så... dimper det ned ett recensionsexemplar i brevlådan.

Okej, okej, dagens i-lnadsproblem, jag vet. Och det är ändå en hel del humor över det hela. Men just nu gäller det att hålla näsan ovanför vattenytan på litteraturdelen och se fram emot en halvårslång semester (även kallad mammaledighet och inte så mycket semester...) där jag säkert hinner med att läsa hur mycket som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar